Pagina's

10 augustus 2012

Vakantie & Lijstje

49680402109562892_j9vudhcu_f_large
Ik schrijf dit nu 6 augustus, maar wanneer jullie dit lezen ga ik morgen op vakantie. Ik ga naar een eiland in Frankrijk, veel stranden dus. YAY (: Daarna ga ik nog 4 daagjes naar Parijs.

Nu even iets wat ik elk jaar doe: Een lijstje maken voor wat ik allemaal wil meenemen. Ik ben namelijk typisch zo'n iemand die dan vanalles gaat vergeten.

Ik ben nog niet klaar, maar dit is wat ik nu heb:

Kleding:Okee dat is vanzelfsprekend, gewoon wat ik mee wil enzo.

Verzorging enz:
Watjes
Milk
Bodylotion
Tandenborstel
Tampasta
Sponsjes / washandjes
Face wash
Zonnebrand (ook voor gezicht)
Bb creme + kwast
Catrice poeder + kwast
Concealer
Mascara (gewoon & waterproof!)
Labello
Nyc lipstain (komt nog een artikel over)
Nagelvijl
Nagelknipper
Paar nagellakjes
Top coat
French manicure lakjes
Parfum
Maandverband
OB
Paracetamollen
Trachitol (Pilletjes tegen keelpijn)

Technologisch (? hihi)
Ipod (+ oplader)
Mobiel (+ oplader)
Bloggie (+ oplader) (dit is me camera)
Fotocamera (+ oplader)
Oortjes
CD's

Anders
Oorbellen
Kettinkje
Armbandjes
Boeken
Tijdschriften
Kussen
Deken
Notitieboekje (schrijf en teken ik tegenwoordig al mn gedachtes in)
Etui
Duikbril o_o

Ik weet zeker dat ik nog vanalles vergeten ben (zoals net kwam ik erachter dat mascara er niet bij stond :P)
Laat me hieronder weten wat jij echt mee MOET hebben.

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten