Pagina's

8 augustus 2012

Tape je schoolspullen in met Hema!

Hema is gekomen met iets nieuws,
Namelijk je schoolspullen in tapen!

Dit klinkt misschien een beetje raar, maar zoals je hierboven ziet, ziet het er heel leuk uit!
Zo kun je doodnormale, saaie schoolspullen omtoveren in iets super leuks!

Ik heb 4 kleine rolletjes (per 2 verpakt) en een grote roze rol gekocht (per 1 verpakt).
De kleine rolletjes plakken net zoals gewoon plakband en de ducktape zoals echte ducktape. Dus de ducktape is wel heel irritant om te knippen.


Natuurlijk hoef je niet alleen je schoolspullen ermee in te tapen, je kan bijvoorbeeld ook je headphones ermee intapen zoals Hema zelf ook in het krantje laat zien. Ik heb mijn rekenmachine ook ff opgepimpt, eerst stonden er allemaal lieve tekstjes op van mensen, maar dat heb ik eraf gehaald.

Je kan ermee doen wat je wilt, ik vind het heel leuk bedacht. Ik heb al wel is van die tape rolletjes zien hangen bij de V&D, maar daar waren ze een tikkie duurder.

Ik vind de printjes erg leuk, je hebt er nog veel meer, maar ik vond dit zo wel genoeg!

Ze kosten 1,75 (uit m'n hoofd, ze zijn rond die prijs)

xx

TIP: Bij de Hema heb je nu een soort school pakket. Voor een tientje krijg je:
- Collegeblok
- 5 schriften
- 10 tabbladen
- Ringband map (2 rings)
- 25 insteekhoezen (van die plastic hoesjes)
- zelfklevende bookmarkers
- 4 accentueerstiften (markers dus)
- 12 HB potloden
- 7 pennen
- Correctievloeistof (Typ-ex)
- 4 rollen plakband
- Lijmstift

Geen opmerkingen:

Een reactie posten