Pagina's

12 augustus 2012

NYC Color Wheel


Het NYC Color Wheel is al best lang bekend. Met best positieve reacties. Ik was ook benieuwd naar de blush, dus ik heb hem gekocht. Wel is het een beetje verwarrend. NYC noemt het namelijk een poeder voor het gezicht, maar aan de kleur te zien, hoef ik geen roze gezicht! Dit is die in de kleur Pink Cheek Glow

Ben jij ook benieuwd? Klik dan verder!


Het uiterlijk is zoiezo al prachtig! Met een mozaiek print ziet het er heel leuk uit.
Er zitten allemaal verschillende kleurtjes in die samen een soort barbie roze kleur geven.

Beetje onduidelijk, maar als je goed kijkt, zie je de kleur op mijn middelvinger

Zo geeft hij iniedergeval al veel pigment, maar hoe is dat op het gezicht?

VOOR

Hier heb ik niks op, ik heb al een beetje rode wangetjes :$

NA


 Na zo'n 5 keer flink te poederen zit er dan eindelijk een beetje kleur op.
Hij heeft dus niet zo veel pigment, al moet ik zeggen dat ik hier geen foundation enzo op heb. Dat bedenk ik me net pas, dat kan ook wel wat verschillen.
Maar daar zou het nie persé aan moeten liggen, toch?

Ik vind het wel een mooie, subtiele kleur. Dat komt denk ik doordat hij dus niet zoveel pigment heeft. 
Aangezien dit pas mijn tweede blush is (jaja), ben ik er nog niet helemaal uit of ik dit verschil vind maken.
Dus vind ik het ook niet nodig om bijvoorbeeld een Mac blush te kopen. Die zijn dan ook wel ietsjes duurder (ahum)

Deze blush kost 4,95

Ik ben zeker niet ontevreden en ben wel blij dat ik hem heb gekocht, het is namelijk ook gewoon een mooie blush (de verpakking).

Heb jij deze blush? Wat vindt je ervan?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten