Pagina's

14 augustus 2012

DIY: Dip-dye sieraden


Andreaschoice op youtube maakte een filmpje over hoe je sieraden een dip-dye effect kon geven. Ze pimpte heel veel oude sieraden op waar bijvoorbeeld steentjes uit waren gevallen, of gewoon sieraden die ze door de kleur niet mooi vond. Het zag er zo leuk uit dat ik het uit ging proberen.

Wat heb je nodig?- Make up sponsje
- 2 kleuren nagellak (die leuk bij elkaar staan natuurlijk)
- En natuurlijk het sieraad dat je gaat oppimpen!

Hoe?
Om jullie omslachtige ingewikkelde verhalen te besparen, zal ik hieronder het filmpje neerzetten, zo kan je gewoon zien wat er gebeurd.
Ik wilde er niet zelf een filmpje over maken, omdat ik dat vind voelen als stelen?
Nu promoot ik haar gewoon een beetje (:




Kleuren die ik heb gebruikt:-Essie 99 Mint Candy Apple
- Hema 77 Neon

Goedkopere vervanger voor Essie is Essence 53 You belong to me.

Kleuren voor andere leuke combi:- Rimmel 313 Cocktail Passion
- Pieces Light Yellow (hoe origineel -_-)

Zo zijn er nog veel meer leuke combi's!
Haar filmpje zal je ook genoeg inspiratie geven denk ik.

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten