Pagina's

3 juli 2012

Zomerproof haarstijlen


Tumblr_m6fvnawl4z1rz64fdo1_500_large
Sorry dat ik de afgelopen dagen weer niks heb gepost, ik vierde nog een keer me verjaardag voor vriendinnen en bladiebladiebla. Geen excuses, daar hou ik niet van. Ik ben gewoon altijd heel druk in de weekenden en slecht in vooruit plannen, maar ik ga vanmiddag en morgenmiddag hard aan de slag, bijna VAKANTIEE! 

Veel van jullie hebben al vakantie en, ookal wonen we in Nederland, kan het best wel warm zijn! De meesten gaan ook naar een warm land op vakantie, en dan kan lang haar best wel is voor nóg meer hitte zorgen. Het is lekker om het gewoon even aan de kant te hebben, dat lange haar. Daarom hier wat tips voor leuke haarstijlen die je kan maken, van heel makkelijk tot moeilijk. Ik laat het dan door iemand doen (m'n moeder of een vriendin) maar ik ben nu lonely dus dat gaat ff niet. Gewoon wat inspiratie van andere mensen, ik zal de bronnen erbij zetten!

Klik verderr!

Tumblr_lveqkmz4gb1qicy3do1_500_large
Als allereerste; invlechten. Dit is een hele losse versie, met aan het eind een soort knotje. Hier ben ik zelf dus echt heel slecht in. Tip: Je kan bij de kapper ook vragen om je haar in te laten vlechten. Bij de meeste kappers willen ze dat wel doen, het ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe druk het is.


De welbekende visgraatvlecht. Ja, de afgelopen tijd is dit echt heel populair geweest en nu nog steeds! Op deze manier vind ik hem het leukst, opzij. Het is ook helemaal in om je haar een beetje los te laten. Misschien kans dat het in je ogen komt, kijk daarvoor even hieronder!
Op deze manier blijft je haar uit je gezicht en het ziet er ook heel leuk uit. Wel moeilijker om zelf te doen. 

Hair Accessories for Summer 2012
Dit vind ik heel leuk staan! Zoiezo vind ik die soort van haarbandjes al heel leuk, maar door die twee vlechten staat het heel... Hippie? Ja het is een beetje hippiestyle. Maar aangezien dat best wel in is, de bloemetjes en kleurtjes enzo. Is dit leuk! Haarbandje moet je maar net tegenkomen, maar ik ben van plan om daarvan een DIY (do it yourself) te maken, dus hou mijn blog de komende tijd in de gaten.


Hair Accessories for Summer 2012
Simpel, maar best leuk. Een bandana. Je kan dit ook doen van die haarbandjes die een paar jaar geleden helemaal in waren:
                                                         
Je kan ook losse stukjes stof vastmaken met een strikje en om je hoofd doen:

                                                                   

Een losse knot staat ook super styilish! Vooral als je krullen hebt, zoals Taylor Swift, staat dit heel leuk. Trek er gewoon wat plukjes uit aan de voorkant en zo lijkt het alsof je niet heel erg je best ervoor hebt gedaan. Maar ook weer wel... Ach je ziet het zelf.

Hier laat een meisje zien hoe je zo'n gedraaide knot kan maken boven op je hoofd. Die vind ik heel erg lekker bij het zwemmen. Dan word mijn haar niet nat, als ik niet onder water ga tenminste. 

Dit vind ik zelf het leukst. Een vlecht vanaf je hoofd naar de zijkant. Je kan dat ook heel makkelijk draaien. Je kan de pluk ook verder vlechten en het in een knot doen.

Als laatst, gewoon een staart. Ik denk de snelste en makkelijkste manier om van je haar af te zijn. Je kan het strak naar achter trekken of, zoals hier, weer wat plukjes los trekken.

Ik hoop dat jullie zo wat inspiratie hebben gekregen voor leuke haarstijlen. Met klipjes plukken naar achter doen is ook een idee. Er zijn nog veel meer soorten, neus is wat rond op google en je vind zo nog veeeel meer!


Fijne vakantie!
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten