Pagina's

29 juni 2012

My life & Nice Pictures 'Juni' 2012

Hoooiii,
Aangezien iedereen 'My life in pictures' artikeltjes doet. Dacht ik net ; ik doe het anders! Soortvan anders. Ik vind namelijk ook altijd leuke foto's en ik ben niet zo'n foto's-maken-van-mezelf freak dus tjaa..

Dit keer hoef je is niet door te klikken, gewoon omdat ik jullie lief vind :)
(dat doorklikken doe ik trouwens, omdat me site anders ellenlang wordt en ik zo kan zien waar de meeste heel erg geïnteresseert in zijn.)

Dus hier komen mijn pictures van juni 2012 ! veel foto's komen van instagram en zijn dus met mijn ipod genomen, sorry voor de slechte kwaliteit :)  


Begonnen op 20-6-12 op instagram. Hier zie je de foto's:
Day 1: Favorite food
Day 2: Smile
Day 3: Happiness
Daar sta ik op met een vriendin, ik ga haar niet zomaar op internet zetten. Sorry
Day 4: Leaves
Nog zo een, klinkt raar maar ik had blaadjes en ons :)
Day 5: Morning sky
Van google ofcourse 
Day 6: Books
Day 7: Something funny

Day 8: Favorite Colour(s)
Roze en Blauw


Andere foto's:
Ik moet meer fruit gaan eten. Ik vind het wel lekker, maar ik ben gewoon te lui om het te snijden enzo ;D

Mijn mooie roze holo OPI lakje. Echt zo mooi! Gekregen voor m'n verjaardag en ik ben er heel blij mee
Nog zo'n sexy foto. Hier lach ik me dus echt dood om :P
Hij steekt gewoon z'n tong uit! Tsss... (smurf's app)
Ook gekregen voor m'n verjaardag. Een lijst met allemaal foto's en zinnetjes van One Direction
wordt je hun al zat?                  Ik niett :D
hihihihiiihiiihihihihihii
One Direction barbiepoppen. Ik vind ze eng...
Is everybody watching? Yeah? okay...
AANVALLUUUHHH
Dit is eng... 

Verslaafd aan picframe, dat is een app waarmee je collages kan maken
Mijn header !
CUTEEE

Dat was het zo'n beetje.
Zoals je kunt zien, niet veel foto's van mij en mijn omgeving, geen idee waarom niet.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten