Pagina's

28 juni 2012

Taart met eigen foto erop bij de Hema

Zoals sommigen misschien weten, was ik zaterdag jarig! (23 juni) En werd ik eindelijk 14! Iedereen om me heen is het al zo'n beetje dus tjaaa..
En aangezien ik heel erg fan ben van One Direction (en ik ze best wel is wilde opeten ;P ), wilde ik een taart met hun erop.

Dat kan je dus bij de Hema laten doen, ze waren echt heel leuk geworden ende prijs valt reuze mee! Dus ben je benieuwd naar mijn taart en wil je het resultaat zien? (ik heb 2 taarten laten maken)

Klik dan verder! Yaaaayy


Dit is mijn taart! Sorry, deze is gemaakt met m'n ipod dus minder kwaliteit als met mijn camera.

Deze taarten zijn €12,50 , maar er zijn ook duurdere en grotere taarten.
Je kunt ook tompoezen maken met je eigen foto erop, die zijn wel heel klein uit ervaring.

Hier zie je allebei de taarten. Ik heb er dus nog een besteld met foto's van de afgelopen 14 jaar.

Je kan bij Hema allemaal verschillende soorten taarten bestellen, deze waren elk voor 9 personen. Vandaar dat we er twee hebben.

De vulling was hetzelfde als die van een slagroomtaart, dus met laagjes room en jam. Heel lekker!
Het deel wat er overheen zit, is geen marsepein, maar een soort suiker. Ook heel lekker!


Dus heb je binnenkort iets te vieren?
Dan is dit echt een aanrader!
Het maken is ook heel makkelijk, gewoon via internet. Dat kun je doen op:

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten