Pagina's

27 juni 2012

Tag: Hoe fake ben jij?

71830_522630371102081_257433160_n_large
Hoe fake ben jij? Deze tag kwam ik tegen bij Lenette en wilde hem ook graag doen. Ik doe het gewoon in een artikel in plaats van een filmpje. ik ga binnenkort filmpjes maken met mijn nieuwe camera, op dit moment moet ik nog even bikkelen voor school, maar ben bijna klaar!


Dusss, benieuwd of ik fake ben, en wil je de tag overnemen op je eigen blog of youtube account?

Klik dan verder!


Dit zijn de vragen en in het schuingedrukt mijn antwoorden :)

1. Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Nee, ik vind het zoiezo niks, tenzij er echt niet leuke dingen aan de hand zijn (zoals ene borst cup A en de andere cup D), en ik ben er toch wel een beetje te jong voor :P

2. Gebruik je valse wimpers
Nee, ik heb het ooit geprobeerd, geen succes, alles zat onder de lijm behalve de wimper zelf.

3. Draag je extensions?
Nee, ik heb wel ooit een heel klein gekleurd plukje in mijn haar gehad, maar of je dat extensions kan noemen?

4. Gebruik je iedere dag make-up?
Ja, maar ik probeer het wel altijd zo natuurlijk mogelijk te houden. Dus geen plamuurlaag foundation en spinnenpoot mascara, nee.

5. Kun je nog zonder make-up?
Nee, tenminste, als mijn huid heel onrustig is, dus met veel onzuiverheden, zou ik de deur niet uitgaan! Maar meestal in de zomer draag ik niks, op vakantie hou ik me daar ook helemaal niet mee bezig.

6. Draag je nepnagels?
Ja, maar niet dagelijks. Gewoon wel is omdat ik het leuk vind, want ik heb namelijk kleine #$%$&@ nagels :) En ik hou heel erg van nail art, dat gaat helaas een beetje moeilijk dan. Toevallig heb ik voor m'n verjaardag van die impress nagels gekregen (bekend van tv).

7. Verf je je haar?
Nee, ik heb blonde highlights gehad, maar wel zodat het natuurlijk blijft. Ik zit er nu trouwens over na te denken of ik het misschien donkerblond wil verven, lijkt me namelijk heel mooi.

8. Ga je onder de zonnebank?
NEE, geen denken aan. :)

9. Gebruik je selftanners?
Nee, ik heb liever niet dat ik er dan aan het eind van de dag achter kom dat ik een grote vlek ergens op me rug heb zitten, dan weet iedereen alsnog dat het niet m'n echte kleurtje was...

10. Heb je tattoo's?
Nee, ik zou er later wel een willen. Op m'n enkel bijvoorbeeld of, zoals Rihanna, 'sshhhtt...' aan de zijkant van je wijsvinger.

11. Heb je piercings?
Ja, of je het nou echte piercings kunt noemen? Maar 4 gaatjes in mijn oren, 2 aan elke kant.

Dit was de tag, ik snap nou niet helemaal wat je fake maakt als je tattoo's of piercings hebt, je doet je tenslotte niet anders voor dan dat je bent.

Neem de tag gerust over, dat is het mooie van tag's, er bestaan geen na-apers. Gewoon doen!


Ik hoop dat jullie mijn allereerste tag leuk vonden! Vaker tags? Laat het achter bij de comments!

x





Geen opmerkingen:

Een reactie posten