Pagina's

26 juni 2012

Time flies

Tumblr_mdl58fiz7x1r8mmrfo1_500_large

Time flies , de tijd vliegt voorbij. Je hoort het je ouders of mensen om je heen vast wel is zeggen. Vooral met je verjaardag. 'alweer een jaar ouder' of 'wat gaat het toch snel, ik weet nog toen je zo klein was.' Heel herkenbaar waarschijnlijk. Ik weet bijvoorbeeld nog dat ik naar de 1e ging, super spannend vond ik het en het leek me heel leuk. Een soort van nieuwe start. Nieuwe omgeving, nieuwe mensen. En nu is bijna twee jaar later en ga ik naar de 3e. Echt bizar. Voor ik het weet zit ik verrimpelt in een oude stoel weg te kwijlen met springende kleinkinderen om me heen. Het klinkt misschien raar, maar soms heb ik echt het gevoel dat ik meer moet gebieten. Van de dingen om mij heen, de natuur en misschien zelfs wel school. Of naja, genieten van dat we nu eigenlijk bijna geen zorgen hebben. Okee, huiswerk, leren en dat soort dingen. Maar zoals veel ouders misschien wel zeggen: 'Blijf nog maar lekker lang kind, volwassen zijn kan je altijd nog.' hebben ze er groot gelijk in. Ik werd een beetje geïnspireerd doordat we alweer bijna zomervakantie hebben, ik heb er heel veel zin in, maar ik ga mijn klasje van nu ook wel missen. Ik ga naar 3vwo en dus grote kans dat ik bij lekker veel studiebollen kom te zitten. Iniedergeval, soms moet ik gewoon meer genieten van dingen. Just do it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten