Pagina's

25 juni 2012

Make-up wishlist

Al een lange tijd heb ik make up producten die ik wil kopen. Op webshops, maar ook gewoon in de drogist enzo. Ik wilde mijn wishlist met jullie delen, waarschijnlijk ga ik die dingen ook echt kopen aangezien ik zo'n 150 euro voor m'n verjaardag heb ik gekregen :D en geld dat brand gewoon in mijn handen. Ik MOET er gewoon iets mee, 't is erg ik weet het. Maar zo ben ik nou eenmaal; een slechte spaarster.

Dus benieuwd naar mijn wishlist? Klik dan verder!


- Poederkwast / stippling brush #84003   €4,00
- Kabuki kwast #85011  €5,80
- Waterproof eyeliner zwart #7303   €1,00
- Matte nagellak #1590   €2,50
- Set van 3 nagellakjes #3812   €3,00
 
www.boozyshop.nl- Sleek i Divine au natural   €7,95
- NYX Jumbo eyepencil in Milk (wit dus) JEP604  €3,59
Jumbo Eyepencil

Kruidvat:- Catrice Prime and fine poeder €5,49

Action:
- Een soort soorteerbakje? Prijs zal wel rond de 2 euro liggen

DA:- 2 OPI lakjes van mijn €15,00 cadeaubonnen :)


Neem zeker is een kijkje op elf en boozyshop. Elf is heel goedkoop, maar omdat het uit Frankrijk moet komen zijn de verzendkosten 6,95 :S dus ik zit te twijfelen.
Bij de Boozyshop heb je echt zoooo veel merken! Ik moest me heel erg inhouden om niet verder te kijken en andere leuke dingen op mijn wishlist te zetten, dit waren namelijk gewoon de twee dingen waarvoor ik ging. Ze hebben trouwens ook een summer sail! De verzendkosten zijn 2,25 als het door de brievenbus past, anders rond de 6 euro.

Ik hoop dat ik jullie hier een beetje mee heb geïnspireert, en nog sorry dat er dit weekend niks is verschenen, ik heb het onwijs druk gehad!

xx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten