Pagina's

4 juli 2012

imPress Press on Manicure nepnagels


Nepnagels kun je overal kopen. Bij elke drogist zijn er verschillende te verkrijgen. Voor de meeste heb je speciaal lijm nodig, en dat kost weer extra geld. Ze hebben meestal geen printje. Voor mijn verjaardag kreeg ik de imPress nepnagels. Ik had ze al op tv gezien en was ook wel benieuwd. Hier trek je een klein plastic velletje vanaf, en dan plakt de nagel.

Ben je ook benieuwd naar deze nepnagels?

Klik dan verder!

Zo ziet het doosje eruit. Als een nagellakje, je draait de dop eraf en dan kan je hem openklikken.


Zo is het doosje open. Als voorbeeld zijn er 5 nagels aan de voorkant gedaan, maar derest zit eronder. Er zitten namelijk 24 nagels in!
Hier heb ik ze er allemaal uit gehaald, een boel dus!

Zo ziet de achterkant van de nagel eruit. Zoals je waarschijnlijk ziet, zit er een plasticje overheen, die bestaat uit drie delen, dus je kan hem bijvoorbeeld tot twee stukjes eraf trekken, omdat je nagel maar tot daar komt.

Op de achterkant staat hoe je het moet aanbrengen. Je trekt het plastic laagje eraf, duwt  de nagel helemaal tegen de nagelriem aan en drukt hem daarna aan.

Hier heb ik ze op mijn nagels gedaan. Ze zijn een stuk langer dan mijn eigen nagels, en ik kan echt niet met nepnagels omgaan. Dus de volgende ochtend heb ik ze er weer afgehaalt. Ik vind het zonde om ze te veilen, het zijn namelijk heel mooi afgewerkte nagels, dus ik wacht wel tot mijn nagels een beetje zijn gegroeit?

Hier zie je het verschil. Jep, ik kan daar dus echt niet goed tegen helaas. Ik vind ze namelijk heel mooi! Het enige is dat er een raar bobbeltje aan het einde van de nagel zit? Daar waar het cijfertje staat. 


Ik bewaar de nagels gewoon, je kan ze met nagellijm makkelijk nog een tweede keer gebruiken. Die nagellijm kan je dus gewoon bij de drogist kopen.



Deze nepnagels zijn in verschillende kleurtjes, printjes verkrijgbaar. Dit is 'Lovestruck'. (de namen staan op de onderkant) Ze zijn zoiezo te koop bij de DA voor 11,95. Klinkt veel, maar bij de meeste nepnagels tik je er nog een paar euro bij.

Ik hoop dat jullie, als je met nepnagels om kan gaan, dit zeker eens gaan proberen! Ik durf ze gewoon niet te veilen, ben bang dat ik ze helemaal verknal!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten