Pagina's

6 juli 2012

Youtube: Op wie ik ben geabonneerd

Ik ben een serieus verslaafde aan youtube filmpjes kijken. Voornamelijk over beauty, maar niet alleen maar. Ik hou ook wel van mensen die gewoon knettergekke filmpjes maken, waarvan ik moet lachen als ik even mijn dag niet heb.

Shame on me als ik mega grote beautyblogger mensen niet heb, maar sommige vind ik zelf gewoon niet leuk (:

Hier komen ze: (klik op de namen voor hun kanaal)

AndreasChoice
Ze heeft echt hele leuke Do it Yourselfs (DIY). Ze heeft bijvoorbeeld een kort broekje in regenboogkleuren geverfd, en dat soort dingen geven me inspiratie
Taal: Engels

Beautygloss
Natuurlijk, Mascha, bekendste beauty blogster van Nederland zo'n beetje. Ik vind haar filmpjes gewoon heel fijn om te kijken. Ze is heel duidelijk en creatief in het bedenken van andere onderwerpen. Ze is natuurlijk al vanaf 2007 bezig! Dan heb je veel inspiratie nodig.
Taal: Nederlands

BeautyLabNL
Ook een grote beautyblogster van Nederland. Ik moet eerlijk zijn dat ik haar filmpjes steeds vaker oversla. Ik heb geen duidelijke reden. Ik heb elke keer weer een andere favoriet.
Taal: Nederlands

Cutepolish
Eén van de bekendste nail art youtuber. Ze maakt nail art heel makkelijk en spreekt alle filmpjes in met haar stem die echt geweldig is om naar te luisteren! Ze steelt wel is wat ideetjes van andere mensen, maar ze maakt het dan veel mooier en makkelijker. Zij was degene waardoor ik helemaal gek werd van nail art en nagellak.
Taal: Engels

DiamondsAndHeels14
Dit meisje is zelfs in het nieuws geweest door haar acne. Ze had al een beautykanaal, en maakte een filmpje over haar acne. Hoe zij het kon verbergen. Het is ook een prachtig meisje, en je zou het niet weten als ze haar foundation er nooit af zou halen. Wauw, dat je jezelf zo durft te laten zien op youtube. Daar heb ik echt respect voor! Klik HIER voor dat filmpje.
Taal: Engels

Disneysstyle
Alleen omdat Cutepolish hier nail art doet voor disney, ben ik erop geabonneert
Taal: Engels

Dogwastebin
Dit is het vlogkanaal van Yoursmokindog . Alwin maakt hier leuke vlogs op met iedere dag een andere thema. Kijk voor Yoursmokindog hieronder.
Taal: Nederlands

FAQmert
Mert zet hier filmpjes op waarin hij Gerrit speelt. Ik kan het niet goed uitleggen, maar ik vind het heel grappig om te zien. Neem gewoon is een kijkje.
Taal: Nederlands

Fun
Ook een kanaal van Mert. Hij maakt daar samen met Dylan van Dylanhaegens milkshakevlogs op. Ze zouden eerst gaan stoppen, maar gelukkig gaan ze gewoon door! Ik ben daar echt fan van, ik kan me echt doodlachen om die filmpjes.
Taal: Nederlands

Goodxnightmare
Het beautykanaal van Teske. Voor haar site Teskuh.nl . Ik vind haar echt leuk, om naar te luisteren maar ze maakt ook gewoon leuke grapjes.
Taal: Nederlands

Happynudge
Maria maakt hier vlogs, shoplogs en dat soort dingen op. Gewoon heel persoonlijke filmpjes.
Taal: Nederlands


IHaveACupcake
Nog zo'n iemand die van die geweldige nail art dingen maakt! Kijk maar is gewoon, want ze is echt goed! Ze maakt ook leuke dingen van klei.
Taal: Engels

Inspiredbybeautykim
Op dit moment is Kim 's youtube account uit de lucht, omdat ze te jong zou zijn voor een youtube account. Blijf haar volgen op Inspiredbymylife , die volg ik dus ook, dat is haar persoonlijke vlog kanaal. Ze maakt ook beautyfilmpjes elke week, ze heeft een hele fijne stem om naar te luisteren.
Taal: Nederlands

JustcallmeDonna
Saske is de zus van Teske, zij maakt ook gewoon leuke filmpjes over zichzelf en vlogs en dat soort dingen.
Taal: Nederlands


Lenette12345
Zij maakt ook beauty filmpjes. Die horen bij haar blog. Ook elke week, echt heel leuk en ook lekker spontaan!
Taal: Nederlands

LenetteMusicVideos
Dit is het persoonlijkere vlog kanaal van Lenette. Ze maakt hier ook Music Videos op (duhh) en dus stopmotions.
Taal: Nederlands

LiveLifeGorgeous
Willemijn en Martine maken hier beauty filmpjes op voor hun site. Ook heel spontaan en leuk om te kijken!
Taal: Nederlands

MichellePhan
Dit meisje is heel erg getalenteerd. Ze maakt beauty filmpjes voor haar site, maar af en toe post ze ook een soort film of aflevering met een soort van levensles. Echt heel goed. Daar acteert ze dan zelf in.
Taal: Engels

Mimimemeko
Dit meisje maakt ook nail art, maar die post eigenlijk heel weinig. Toch volg ik haar omdat, jaa ze maakt wel leuke dingen !
Taal: Engels

Misslipglosss
Cynthia van misslipgloss.nl houdt eigenlijk helemaal niet van filmpjes maken, maar voor haar lezeressen van haar site doet ze het toch. Ik kijk het eerlijk gezegd niet vaak.
Taal: Nederlands

MyLovebugLife
Teske van goodxnightmare maakt hier hele leuke originele filmpjes op. Ze krijgt bijvoorbeeld een opdracht van een bedrijf om een filmpje over bijv. een actie te maken. Ze doet dat echt heel leuk!
Taal: Nederlands

NikkieTutorialsWeer zo'n getalenteerd meisje. Nikkie maakt geweldige looks, ze is Nederlands, maar praat engels. Dat doet ze echt heel goed! De meeste mensen weten niet eens dat ze Nederlands is. Ze maakt looks na van bijv. beroemde mensen uit een clip, of gewoon looks voor bepaalde gelegenheden.
Taal: Engels

Realiteittijd
Hier zet Mert filmpjes op van Gerrit en zijn vader (samen met Ruben van den Meer!) en ook gewoon andere leuke filmpjes.
Taal: Nederlands

Schatteke
Sanne maakt hier beauty filmpjes, shoplogs en vlogs op voor haar site. Ook spontaan, maar soms een beetje te langdradig voor mijn gevoel.
Taal: Nederlands

Teske
Dit is Teske haar vlog kanaal. Hier maakt ze vlogs met haar mobiel zodat ze die meteen kan uploaden.
Taal: Nederlands

Vera
Het vlog kanaal van VeraCamilla, kijk daarvoor hieronder!
Taal: Nederlands

VeraCamilla
Vera maakt hierop beauty filmpjes, met looks, shoplogs en dat soort dingen voor haar site Veracamilla.nl ook erg leuk en spontaan. Kan je ook wel mee lachen!
Taal: Nederlands

YourSmokinDog

Alwin maakt hier filmpjes ook vlogs en gewoon leuke filmpjes.
 Taal: Nederlands


Op wie zijn jullie geabonneerd?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten