Pagina's

7 juli 2012

Garnier Body Lotions

Deze week waren er verschillende aanbiedingen bij de Etos. Ook dat je gratis nagellak krijgt bij 15 euro. Ik wilde al een tijdje deze body lotion van Garnier kopen. Ik vond ze zo lekker ruiken! Nu was er een aanbieding van Garnier met het 2e product gratis (nog steeds trouwens t/m vandaag) Kaching! Nu kon ik nog een 2e gratis erbij én nog een gratis nagellakje!

Dit zijn de geurtjes Aloe Vera en Perzik

Benieuwd?

Klik verder!

De eerste is met een Aloe Vera extract en ruikt heel lekker fris. Echt heerlijk vind ik hem ruiken hmmm... Deze is voor de normale huid, ik heb een beetje een droge huid, alleen op mijn benen dan. Maar dat kan me niet schelen, ik vond hem zo lekker ruiken!

Net zoals met alle body lotions, is het wel nodig dat je het gewoon elke dag op smeert wil je dat je huid lekker zacht wordt. Er staat dat deze voelbaar is tot 7 dagen lang. Of dat is dat je hem maar 1 keer hoeft op te smeren, weet ik niet, maar mijn benen voelen nu lekker zacht.

Dit zijn de ingrediënten. Er zit parfum in, maar ik ben daar niet zo tegen. Ik hou er wel van als iets lekker ruikt, dat is dus ook meestal waarom ik iets koop :)
Hij is 12 maanden houdbaar na het openmaken.

De tweede is met Perzik extract, en ruikt dus ook naar perzik huhu. Ook heel lekker. Deze geur is iets minder sterk. Deze is voor de droge en gevoelige huid. Deze is dus perfect voor me, alleen pak ik toch steeds die andere. Die ruikt gewoon zo lekker!

De ingrediënten van deze, zo'n beetje hetzelfde. Ook 12 maanden houdbaar na het openmaken.

Deze body lotions trekken heel snel in, en zijn niet zo vettig. Ik kan persoonlijk echt niet tegen dat hele vette, dus dit is zeker fijn!

Ik ben echt blij met deze aankoopjes, de flessen kosten 4,70 per stuk en dus ben ik maar 4,70 kwijt geweest voor 2 body lotions van 400 ml en een nagellakje. Echt niet veel! 

Even voor de duidelijkheid:
Body lotion is eigenlijk gewoon een soort verwennerij voor je huid. Vaak voor als je lekkere zachte huid wilt. Ik doe het altijd na het douchen, en vooral als je je benen geschoren hebt is het lekker.


Ik hoop dat ik jullie een tip heb gegeven hiermee. Grijp je kans en geniet nog even vandaag van deze aanbieding!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten