Pagina's

9 juli 2012

Tag: Nailpolish and me

Tumblr_mh143zgwoo1ribsaco1_500_large
Deze tag zag ik bij Teske, en blijkbaar was hij al heel oud. Toch wil ik hem ook graag doen. Ik ben namelijk sinds ongeveer een half jaartje echt een nagellak freak geworden. Vriendinnen worden gek als ik met ze shop en ik stil sta bij de nagellak. Maar ik blijf het kopen. Ik heb helaas niet de mooiste nagels, je kan dat wel zin in reviews van nagellak. Ik heb me er overheen gezet en ben verslaafd. Hier komt de tag!

1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?
Ik denk zo rond de 70 lakjes. Misschien nog niet zo mega veel, maar ik wil ook niet mijn geld aan dingen uit gaan geven omdat het cool zou zijn om zo veel te hebben. Ik probeer het een beetje rustig aan te doen, gelukkig zijn er mensen om me heen die me soms tegenhouden om wat te kopen.

2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Essence, het is heel goedkoop en best oke. Ik ben echt het meest fan van de nude collectie. Die heeft niet zo'n plakkerige substantie als de andere. Daarom zal ik denk ik van de colour & go collectie niet zo snel meer iets kopen.

3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Ik denk toch wel de roze tinten als ik zo kijk. Niet allemaal persé knal roze, maar een french manicure roze en holografishe roze lakjes. Het is gewoon iets girly achtigs. Ik begin wel steeds meer de wat bruintinten en nude kleurtjes leuker te vinden.

4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Ik denk het niet. Ik geloof dat ik toch wel zo alle kleurtjes heb. Zials teske et zei: de kleuren uit de kleurencirkel. Ik ben ook begonnen met al dat soort kleurtjes te sparen, en dan pas wat apartere kleurtjes te kopen.

5. Welke nagellak draag je het meest?
Er is niet echt een nagellak die ik het mees draag. Ik draag meestal het lakje wat ik nieuw heb. Ik probeer ook te variëren, anders vind ik het zo zonde.

6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?
Ik ben slecht in spullen weggooien. Ik heb een paar hele oude lakjes die ik al heb van toen ik klein was. Bijvoorbeeld eentje van rimmel, die kan ik gewoon niet weggooien omdat het een van mijn eerste lakjes was.

Klik verder voor meer vragen!


7. Gebruik je een basecoat?
Nee. Ik weet, het zou wel moeten. Maar voor mij kost twee laagjes al zo veel moeite om niks te doen en nog is een top coat (als ik dat al doe) laat staan nog is een keer extra wachten. Geen goed voorbeeld, maar ik ben daar simpelweg te lui voor.

8. Gebruik je een topcoat?
Soms dus. Meestal vergeet ik het ook gewoon.

9. Stempelen of uit de losse hand?
Uit de losse hand, ik hou echt van nail art en heb er ook allemaal tools voor. Een tijdje terug heb ik een stempel ding gekocht, maar geen speciale nagellak wat wel nodig is. Kost weer extra allemaal…
Tumblr_mh1fbjfcss1s0jqrko1_400_large
10. Hou je van glitters/shimmer of toch liever een crème finish?
Crème finish, glitters vind ik leuker voor een feestje ofzo.

11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Niet altijd, maar ik wil er meestal toch graag wat op doen. Soms moet ik mijn nagels ook gewoon even wat rust geven om te voorkomen dat ze geel worden. Ik heb wel graag nagellak op, want mijn nagels zijn dan een stuk sterker

12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht? Twee, van Essie. Ik had namelijk een cadeaubon van de DA en aangezien ik niet heel enthousiast was over OPI, besloot ik voor Essie te gaan. Hier komen binnenkort nog reviews over.

 Nou dit was het. Neem de tag gerust over, en laat me weten of jij ook Zo'n nagellak freak bent?
 X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten