Pagina's

11 juli 2012

Kleding pimpen

Als eerst wilde ik even zeggen, in de zomervakantie komen er 1 keer in de 2 dagen artikels online, dit doe ik omdat ik niet de hele vakantie achter de computer wil zitten en artikeltjes maken. Natuurlijk vind het heel leuk om te doen, maar ik wil ook gewoon lekker vakantie vieren.

Dan nu, wilde ik het hebben over kleding pimpen. Ik heb namelijk wat ideetjes om kleding op te pimpen met studs en kant, zoals je hier ziet:



Ik wil die wat kleinere vierkanten studs:

Js_624a_large
Ik vind dit er zo vet uit zien! 

Natuurlijk kun je de studs overal op doen, ook op je schoenen, Vans bijvoorbeeld:

Studs6_large

Persoonlijk vind ik het dan leuker om het alleen op de achterkant te doen, zoals je bij die blauwe Vans kunt zien. Toch zit ik te twijfelen of ik mijn schoenen van 60 euro wel zal bekleden met studs :P


Dit zijn dus zomaar wat dingetjes die ik wil gaan doen in de zomer, ik heb allerlei plannen, dus ik moet nog ff kijken of ik er wel aan toe kom.

Nog wat inspirerende plaatjes:

259731103480428601_hs5labrl_f_large

564078_438074382881828_803893355_n_large

Je kunt het kant natuurlijk ook aan de onderkant doen!

Ik hoop dat jullie een beetje geïnspireerd zijn, gooi dus een oude broek niet weg, maar knip 'm af en maak er iets leuks van!

Hier nog een filmpje over je shorts oppimpen :


Fijne vakantie!

x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten