Pagina's

17 juli 2012

Sephora Nagellak remover 'Express nail polish remover'

Laatst kocht ik deze nagellak remover van Sephora. En dan zul je misschien denken, 'jepp een nagellak remover? So what?'
Nou dit is namelijk echt een wonder nagellak remover! Hij kost iets meer dan een normale van bijv. de Etos, maar dit is echt geweldig! Ik had het een tijdje geleden al op andere blogs gelezen, en die waren ook razend enthousiast. Ik moest dit gewoon proberen. En ik ben verrast! 

Je weet dus inmiddels al wat ik er van vind, maar wil je weten waarom?
Klik dan verder!

En dit is dus wat er speciaal is aan deze nagellak remover, in plaats van dat je een boel watjes nodig hebt, steek je je vinger in het gat (wow dit klinkt verkeerd) draai je een paar keer en is de nagellak verdwenen!

Echt geweldig vind ik het. Het is dus een sponsje, dus je hoeft niet zo'n kleine vinger te hebben als het gaatje. Je hoeft serieus maar 2 tot 4 keer te draaien en dan is de nagellak er gewoon af. Met glitter heb ik het nog niet geprobeerd, maar als ik het zo van andere hoor gaat dat ook super makkelijk!
Nooit meer dat gekloot met die glitters, want geloof me, met gewone (aceton vrije) nagellak remover, kan je daar wel even een kwartiertje voor vrij maken.

Deze nagellak remover is dus aceton vrij, dus droogt het je nagels en het vel daaromheen totaal niet uit! Geen velletje of iets!

voor
Na
Kijk dan! Helemaal schoon, na 3 keer draaien. Wauw. En zie je dat mijn huid eromheen totaal niet droog is?


Dit is dus echt geweldig spul,
voor 9,50 bij de Sephora. Deze zit onder andere in de V&D. Meestal meteen bij de ingang.

Ik had toevallig, zonder dat ik het wist, korting. Ik hoefde maar 8,10 te betalen! Dat was vorige week, dus ik denk niet meer dat het geld. Het was trouwens ook niet heel duidelijk aangegeven.

Gewoon kopen, gewoon DOEN!!

(((((:

x

Fijne vakantieee!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten