Pagina's

16 juli 2012

Mislukte video

Ik wilde dus vandaag een video op youtube zetten, mijn eerste video. Maar aangezien mijn computer vol staat en hij de film dus nergens kan opslaan (dat moet bij windows movie maker voordat hij op youtube kan) kan ik het filmpje er niet opzetten. Ik vind dit zwaar klote, omdat er nu dus een dag wéér niks op de site staat. Ik ga dus nu ff snel een leuk artikeltje in elkaar flansen. Die komt dan gewoon morgen online.

Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben, de bezoekersaantallen stijgen echt. Tenminste, voor iemand die net 2 maandjes bezig is, ben ik er heel blij mee! Dankjewel daarvoor!


~~ Mijn youtube kanaal heet Klikbaar , dus daarop kan je alvast abonneren. Dan kun je meteen zien of er een nieuw filmpje is! Er staat dus nog niks op, maar ik heb nog wat ideeën voor filmpjes dus dat komt goed! Ik heb het kanaal zo genoemd, omdat Rubytime en Rubyytime ofso niet kon. En dit lijkt dan nog wel een beetje op me blog dus jaa (:

EDIT:  Ik maak geen beauty gerelateerde filmpjes (meer), ik maak music video's op bovenstaande kanaal.


~~ Volg me aub op bloglovin, dat kan in de balk hiernaast. Heb je nog geen bloglovin? Klik dan alsnog op de button hiernaast, dan kan je je aanmelden en krijg je een bericht in je browser als ik een nieuw artikeltje heb geplaatst. Ook heb je een bloglovin app, die gebruik ik het meest.

~~ Je kan me ook volgen via email. Kijk daar voor ook bij de balk hiernaast! Dan krijg je een email als ik een nieuw artikeltje heb geplaatst.

~~ Als laatste wil ik nog even zeggen dat ik gewoon doorga met artikels als ik op vakantie ben. Ik plan ze gewoon in. Wel is het nog niet zeker of ik nog een week langer ergens heen ga. Dus misschien is er kans dat er dan niks op de site komt.


LOVEUU !

Fijne vakantie!
x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten