Pagina's

21 juli 2012

NOTD: Nails of the day


Bij de Claire's is nu een grote actie, 3 artikelen voor maar 5 euro! Mijn moeder had dat toevallig gezien, zij werkt namelijk naast de Claire's en kwam gister met een paar dingen thuis. Ook dit lakje:
Klik verder!


Sorry voor de niet zo goede belichting, het begon een beetje te schemeren en vandaag was ik ook weer te laat thuis om goede foto's te maken.

Maar het is een rood lakje met goude glitters. En uiteindelijk is de rood hééél licht roze op je nagels. De naam voor mij onbekend, als iemand weet waar de namen staan of dat Claire's er überhaupt namen op heeft staan, laat het dan even hieronder weten please.

Zoals je hierboven al zag heb ik er een french manicure van gemaakt. Dat vind ik altijd leuk staan met glitter. De glitters zijn er een beetje af gevallen maar het zit er nog steeds prima op. Ik heb er wel een top coat op gedaan! Goed zo Ruby!

Dus dat heb ik op dit moment op mijn nagels, nog steeds.
Goude glitters doen me ook wel een beetje denken aan zomer en vooral de zon.

Fijne vakantie!
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten