Pagina's

27 juli 2012

Wat te doen met vies weer (in de vakantie)

Tumblr_m3pxfpt5v41qdtbx8o1_400_large

Eindelijk, het is zomer. Tenminste, nu is het ook echt te merken. In Nederland mag het alleen nooit lang genoeg zo blijven, want volgende week word het weer schijtweer -_- Ik wilde daarom een artikel maken over  wat je kunt doen als het vies weer is. (je kunt alles natuurlijk ook doen als het lekker weer is :P ) Er zijn heel veel leuke dingen om te doen, maar dingen die ik leuk vind om te doen, of gewoon de dingen die ik altijd doe, bespreek ik hier! poeh wat veel dingen:P

Tumblr_m6t2h2xqgg1rt34fxo1_400_large
Dansen
Als allereerst, je kan je natuurlijk ook niks aantrekken van de regen en gewoon erin dansen! Ik raad je dit wel aan om met je vriendinnen te doen, dan valt er tenminste nog wat te lachen.

Verwen jezelf!
Dit kan op regenachtige, maar ook op niet regenachtige dagen. Verwen jezelf is met een lekker bad, maskers, een kop thee, filmpje, wat jij lekker vindt! Je zal er echt van opknappen en het is gewoon heel fijn. Misschien is je moeder zelfs zo lief om je even te masseren?

Kleding pimpen
Zoals ik laatst in een artikel liet zien. Echt een leuke bezigheid, want ja, je bent er wel ff mee bezig. Ook ligt het eraan wat je wilt maken. Wat nu helemaal hot is, is studs op je kleding doen. Kijk hiervoor even in het artikeltje over kleding pimpen ;)

Klik voor meer tips!


19236_large
Shoppen
Oke, shoppen is natuurlijk het leukst zonder regen, maar er zijn heel veel winkelcentra's waar alle leuke winkels gewoon binnen zijn. En je staat toch het meest van de tijd IN de winkel, niet waar?
Dit kan NATUURLIJK ook met lekker weer!

Filmmarathon!
Hou een filmmarathon. Huur films, of gewoon films die je thuis hebt, of serie's. Zoals Gooische Vrouwen. Ik kan je vertellen, daar ben je wel even zoet mee! Je kunt natuurlijk ook vriendinnen uitnodigen, als die door de regen willen hihi.

Bloggen
Als het echt is niet lekker weer is, zit ik snel achter m'n laptop of ipod. En dan maak ik het liefst artikeltjes, want dan kan ik gewoon alvast vooruit werken. Tenminste, dat is altijd mijn plan. Mijn hoofd zit dan meestal bomvol met andere ideeën die ik nog wil doen -_-

Youtube
Youtube, ik ben zeker weten verslaafd. Van beautyfilmpjes tot milkshakevlogs (jaja, neem is een kijkje op: www.youtube.com/user/fun )
Je kunt in een eerder artikel lezen welke filmpjes ik graag kijk. Waarop ik ben geabonneerd. Ik heb ook zo soms mijn fase's. Ik heb bijv. een Beautygloss fase gehad, dus ik heb zo'n beetje al die 400 filmpjes gezien ;$

Uitslapen
Op een zonnige dag vind ik het zonde, maar op een regenachtige dag doe ik niets liever. Ik kan mezelf wel een echte uitslaper noemen dacht ik zo. Oké, en dit is eigenlijk een beetje een rare, want je kan het of je kan het niet. Ach...

416194_419045434785824_564293074_o_large
Niks
Soms doe ik gewoon niks. Dan staar ik een beetje uit het raam, een beetje kijken naar van alles en nog wat. Eenden, vogels, honden, mensen die voorbij lopen, auto's, brommers, fietsen. Like everything! Dat kan ik heel goed. (vooral als ik eigenlijk huiswerk moet maken -_- , maar daar heb ik natuurlijk in de vakantie geen last van :D )

Ik ben vast nog wat dingen vergeten. Dit is gewoon ter inspiratie. Je kunt natuurlijk vanalles doen, dit is gewoon een beetje wat ik doe. Random dingetjes.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden
Fijne vakantie!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten