Pagina's

21 juni 2012

Wratten? Hier is de oplossing!


Wratten, de meeste mensen hebben dit wel eens gehad of hebben het nu nog. De ene heeft er handen vol mee, de ander niks. Maak je niet druk, je gaat geen wratten zien in dit artikel. Ik heb iets ontdekt wat heel goed werkt tegen wratten! Pijnloos, je hoeft niet naar de dokter en je bent er tussen de 8 à 9 euro aan kwijt. Klinkt goed toch?

Ben je benieuwd naar wat het is, want heb je last van wratten? :S 
Klik dan verder



De formule W Wrattenpen. Je hebt deze voor zowel handen als voeten. Een tijdje geleden begon er een wratje op mijn hand te komen. Ik had absoluut geen zin in handen vol, dus zijn we snel gaan zoeken naar iets wat pijnloos was.


Dit staat er op de achterkant. Dat het pijnloos, snel en effectief werkt is zeker waar. 


Zo ziet het pennetje eruit. Je brengt het spul met zo'n kwastje aan op de wrat. Je hebt maar een heel klein druppeltje nodig. In de gebruiksaanwijzing raden ze aan om Vaseline op de huid rondom de wrat te doen, want het spul is nogal heel erg uitdrogend voor je huid. Het is namelijk de bedoeling dat de wrat uitdroogt zodat je hem er na 4 dagen af kan krabben (ja klinkt vies, ik weet het). Als de wrat echt heel groot is, moet je een paar behandelingen doen. Je brengt het 4 dagen aan, ('s ochtends en 's avonds) laat je huid 4 dagen rusten en dan kun je weer verder 4 dagen aanbrengen. 

Mijn wratje was zo klein dat ik hem na 4 dagen er al af kon krabben (gadver, JA ik weet het haha) en ik ben hem nu kwijt. Mijn huid moet nog even herstellen, want er was perongeluk wat spul op mijn huid gekomen.


Ik hoop dat ik je heb geholpen als je wratten hebt, dit is zeker een aanrader! Je hoeft nu niet met pijnlijke producten te werken, of naar de dokter. Dit werkt makkelijk en snel, gewoon thuis.

Zoals ik al zei, is de wrattenpen voor handen en voeten.

x









Geen opmerkingen:

Een reactie posten