Pagina's

22 juni 2012

Nieuw album: Justin Bieber 'Believe'


Justin Bieber hater? Okee dan is dat nu over! Afgelopen zaterdag kwam het nieuwe album 'Believe' van Justin Bieber uit. Het laat een totaal andere kant van hem zien! Niet meer de lieve liefdesliedjes, al gaat het nog steeds het meest over liefde, is het totaal anders. De nummers zijn wat meer zoals bijvoorbeeld Drake ze zou maken. Hij doet ook een liedje met Drake, Nicki Minaj, Big Sean en Ludacris, nog meer reden om even te luisteren. Het zijn ook een soort dance nummers. Ik heb persoonlijk Justin Bieber nooit gehaat, ik was voor een hele korte tijd zelf even fan en ben naar z'n concert geweest. Zijn nieuwe tour heet trouwens 'All Around The World'. Dat is ook een van de nummers op zijn nieuwe album.

De nummers:
1.
All Around the World (ft. Ludacris)
2. Boyfriend
3. As Long as You Love Me (ft. Big Sean)
4. Catching Feelings
5. Take You
6. Right Here (ft. Drake)
7. Fall
8. Die In Your Arms
9. Thought of you
10. Beauty and a Beat (ft. Nicki Minaj)
11. One Love
12. Be Alright
13. Believe

Ik vind alle liedjes heel leuk/mooi, maar 9. Thought of You en 10. Beauty and a Beat vind ik de leukste.

Geef het een kans als je hater bent, veel haters zijn inmiddels al overgestapt ;)

Er is ook een Deluxe Version met 3 extra nummers:
14. Out of Town Girl
15. She Don't Like the Lights
16. Maria

Dat laatste nummer Maria gaat over het meisje Maria die beweerde dat ze zwanger was van Justin. Dat was gewoon een schreeuw om aandacht, want het was natuurlijk niet waar. In die tijd dacht hij eraan om te stoppen, maar gelukkig heeft hij dat niet gedaan! Hij geeft haar nu natuurlijk wel die aandacht door een nummer over haar te schrijven -_-

Luister is naar de nummers, geef Justin een kans, het zijn echt hele leuke nummers!
Ik ben van plan om hem te kopen, maar aangezien ik zaterdag jarig ben (morgen dus YAAAY) en ik zo'n beetje blut ben, wacht ik even af.


Fans van One Direction (zoals ik dus) tis heus niet erg om ook een cd van een andere artiest te kopen? (:

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten