Pagina's

19 juni 2012

Dr. Van Der Hoog ClearSkin puistjes masker

Dit masker van ClearSkin van Dr. Van Der Hoog is speciaal voor puistjes en onzuiverheden. Het is 'reinigend en talgabsorberend' Klonk goed, want ik heb een hele onrustige en vette huid en dus veel onzuiverheden. Ik was dus benieuwd naar of het een beetje zou werken. Ben jij er ook benieuwd naar? Klik dan verder!





Dit masker moet je aanmaken. Dit kan je doen met ClearSkin cleansing lotion of gewoon met water. Dat water moet wel afgekoeld gekookt water zijn, zodat het water echt helemaal gereinigd is. Een heel werkje dus, als je die lotion niet hebt (zoals ik dus).

Wat wel handig is aan die poeder, is dat je het makkelijk twee keer kan gebruiken, zonder dat het uitdroogt ofzoiets wat je met een normaal vloeibaar masker wel hebt.


Hele charmante foto, maar zo zie je het op het gezicht
Mijn camera laat foto's van dichtbij er echt heel raar uitzien :P

Op de achterkant staat:
'ClearSkin mask bevat pure kaolien waardoor de huid tot diep in de poriën wordt gereinigd en overtollige talg wordt geabsorbeerd. Het masker wordt na het aanbrengen op de huid hard, waardoor de huid voor een korte tijd wordt afgesloten en de bloedcirculatie wordt gestimuleerd.'

Nou dat het masker hard wordt is zeker waar, na zo'n 5 à 10 minuutjes. Het nadeel daarvan is dat het ontzettend gaat afbrokkelen met als gevolg dat alles, maar dan ook echt ALLES onder zit als je even niet oplet.

Hier wat plus- en minpunten:

Pluspunten:- Maakt mijn huid matter
- Je kan het twee keer gebruiken, het droogt niet uit
- Lekkere geur
- Maakt mijn huid rustiger

Minpunten:- Brokkelt af na ongeveer 5 à 10 minuten
- Het is geen evensneldoen maskertje, het aanmaken duurt lang en je moet rekening houden met wanneer je het wilt gaan doen als je het met afgekoeld gekookt water doet.
- Doet niet veel meer als vet absorberen (het talg dus)

Als ik dit lijstje zo bekijk, denk ik niet dat ik het opnieuw ga kopen. Ik heb er drie gekocht, die andere zal ik nog wel opmaken, maar ik denk niet dat ik het opnieuw ga kopen.

Het is nog even zoeken voor mij voor het ideale masker, ik heb het nog niet gevonden.

Iemand suggesties voor goede maskers, of maskers die je mij zou willen laten reviewen? Laat dan een comment achter!

Bedankt voor het lezen en tot morgen! (:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten