Pagina's

18 juni 2012

Snel voetbal artikeltje :P


Omdat ik er net pas achter kwam dat ik niks voor morgen (vandaag voor jullie) had ingepland en ik doodmoe ben van vandaag, dacht ik: ik ga leuk over voetbal praten. Of ik het nou leuk kan noemen, nee dat niet. Weer een harde faal van Nederland. Van ONS. Want zoals dre hazes het zo mooi zei: "Als ze winnen is het WE en als ze verliezen is het ZE" nou alstu, WE speelden slecht. Naja ik vond tegen Portugal nog wel oké. Maar ik denk dat we na het WK van 2 jaar geleden toch iets hogere verwachtingen hadden dan dit. Ik heb zelf niks met voetbal eigenlijk. Ik ben er slecht in (geef mij maar dansen ;D ) en wedstrijden waarvan ik geen idee heb waar het over gaat vind ik ook niet boeiend. Maar dit vind ik echt leuk om naar te kijken. Vooral als er gewonnen word. Maar het mocht dit jaar niet zo zijn. Of het 2 jaar geleden nou puur geluk was, i don't know. Ik heb er ook zelf de ballen verstand van ( hahah 'ballen') dus vraag mij echt niet over opstellingen, buiten spel of whatever. Maar wat ik wel weet is dat WE niet goed hebben gespeeld. Tot dusver mijn mooie voetbal verhaal, respect als je tot zover hebt gelezen. Als je geluk hebt zet ik nog wel een artikeltje online vanmiddag of vanavond, om het goed te maken.

 Mijn moeder zit iniedergeval morgen met een chagrijnige baas ( voor jullie vandaag) dus ik wens haar succes. Xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten