Pagina's

12 december 2012

Winterlicious Tag

Heeeyy meiden (en jongens?)

Misschien dat ik soms een dagje niks post, want school is ook pittig druk, ik doe vwo en dat wil ik ook graag zo houden. Ik neem me voor elke dag te posten.

Dan nu over naar de
Winterlicious Tag!

De tag komt van Macbarbie07 op youtube. Aangezien zij Amerikaans is en de vragen dus in het engels zijn, zal ik de vertaling er even bij zetten voor de mensen die moeite hebben met Engels. Haar Youtube kanaal is trouwens een echte aanrader!


De vragen:
1) Favorite Winter Nail Polish? - Favoriete winter nagellak?

Dat is eigenlijk een combinatie van twee nagellakjes. Het donkerrode holo lakje van Essence: 47 Red-Y To Go met het goude glitter lakje, ook van Essence, 67 Make It Golden. Deze zijn van de Colour & Go collectie, die is inmiddels niet meer te koop. Maar ik denk dat soort gelijke nagellakjes makkelijk te vinden moeten zijn.
2) Favorite Winter lip product? - Favoriete winter product?
De lippenvet van Cash4Girls.nl . Dat is een site waarbij je geld kan verdienen door op links te klikken enzo. Je kon kiezen voor 10 cent (volgens mij) of een lippenbalsem. Hij is heel vet, en voor de winter is dat heerlijk.
3) Most worn Winter clothing piece? - Meest gedragen winter kledingstuk?
 Ik weet dat de winter nog niet is begonnen, maar ik hou de laatste tijd heel erg van van die typische wintertruien. Laatst heb ik er eentje gekocht bij de H&M en ik HOU van 'm. Hij staat niet op de site, maar dit is er eentje die ik ook gewoon moet hebben:


















Klik verder voor meer !


4) Most worn Winter accessory? - Meest gedragen winter sieraad / accessoire?
Ik draag niet veel sieraden. Dan draag ik nog het meest van die pareloorbellen, opnieuw van de H&M.
5) Favorite winter scent/candle? - Favoriete winter geur / kaars?
 Ik hou echt ontzettend veel van de geuren van Bridgewater Candle Company en dan vooral 'Christmas Bliss' en 'Remember When'. Allebei ruiken ze naar kaneel, en ik hou van die geur. Ze zijn vaak te koop bij tuincentra's en van die schattige lifestyle winkeltjes.
6) Favorite Winter beverage? - Favoriete winter drankje?
Warme choco zeker weten! Een tip is Benco. Het zijn een soort chocolade kruimels? Dan doe je daar 3 schepjes van in de warme melk en voila! Heerlijke warme choco! Yum (:
7) All time favorite Christmas movie? - Favoriete kerstmis film aller tijden?
Pff... Ik kijk eigenlijk nooit zoveel kerstfilms. Tenminste dat weet ik op dit moment ff zo snel niet te zeggen :P Ik vond vroeger 'The Polar Express' heel leuk.
8) Favorite Christmas song? - Favoriete kerstmis liedje?

Ik heb er twee. De klassieker All I Want For Christmas Is You van Mariah Carey en Justin Bieber's Mistletoe.
9) Favorite Holiday food/treat? - Favoriete Kerstmis eten / snoep?

KOEKIEEES :D
10) Favorite Christmas Decoration this year? - Favoriete Kerstmis decoratie dit jaar?
 Lampjes. Ik heb zo'n hele lange in m'n kamer hangen, echt super cute (:
11) What's at the top of your Christmas list? - Wat staat bovenaan je Kerstmis verlanglijstje?iPhone, maar helaas is dat niet zo realistisch :(
12) What are your plans for the holidays this year? - Wat zijn je plannen voor de feestdagen dit jaar?
Ik ga met mijn ouders, opa, oma en andere oma op 1e kerstdag cadeautjes uitpakken en de verjaardag van m'n vader vieren (ja, hij is jarig op 1e kerstdag!). We gaan gewoon gezellig doen hihi.
_____________________________________________________________

Dit was de tag! Neem 'm gerust over en laat de link achter bij de comments!

LOVE

x

MORGEN: Nail art inspiratie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten