Pagina's

18 augustus 2012

HET middel tegen puistjes / acné!!!

WAUW, dit is echt mijn lifesaver! Ik had dan wel geen acné, geen puistjes op mijn wang en nek enzo, maar wel een hoop in de T-zone. Vreselijk. Wat haat ik die stomme vieze dingen! Ik denk eigenlijk dat niemand echt blij is, als hij s' ochtends wakker word, in de spiegel kijkt en een grote dikke puist op z'n voorhoofd ziet.

Ik ben mijn vriendin eeuwig dankbaar dat ze me dit voorstelde, Benzoyl peroxide gel. Deze komt uit Duitsland en deze gaf ze me op de proef, maar ik ga nog voordat ik op vakantie ga een nieuwe kopen. (als jullie dit lezen ben ik al op vakantie)

Je kan het kopen bij de apotheek, print deze foto uit, laat het daar zien en ze weten wat je moet hebben.

Wat is het?Het is een witte, beetje stinkende, gel die je dagelijks moet smeren. Bij hele erge acné 2 keer per dag, maar dat moet je dan opbouwen.
Het droogt je huid enorm uit, dus ook je puisten. Geen probleem voor mij, mijn huid was zo vet als een ik weet niet wat.

Zo ziet de gel eruit.

Als je het uitsmeert zie je het niet meer. Laat het dan opdrogen om echt door te dringen. Daarna kan je gewoon je makeup op doen. Wel moet je nog steeds elke dag je gezicht reinigen!

Het s' avonds opdoen is ook geen optie, het bleekt namelijk, dus dan kun je je kussensloop na een tijd weggooien!

Let op!
De puistjes worden eerst erger, het is natuurlijk best wel heftig voor je gezicht, het wordt totaal uitgedroogt. Maar na zo'n 5 dagen werd het bij mij al minder, en nu smeer ik het nog steeds elke dag en is mijn gezicht eraan gewend.



Ik kan nu gewoon zonder make up op naar buiten, heerlijk. Ik heb niet meteen een superglad gezicht, maar alles is niet zo rood meer. Met een foundation of bb cream ben ik meestal al klaar als ik toch nog een beetje een egale huid wil.

Dit product wilde ik jullie nog mededelen voordat school weer begint (hmpff...) dan heb je in de vakantie de ergste eerste dagen tenminste gehad ;)

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten