Pagina's

16 juni 2012

Right NOW

Halleeuutjes,
Ik ga eens in de tijd is laten zien wat ik NU doe, welke muziek ik NU leuk vind, of gewoon wat ik NU aan het luisteren ben. Hoe ik er NU uitzie, tralalaala ga zo maar door. Leek me wel leuk, ik heb het 'Right NOW' genoemd. Gewoon, omdat het kan ;D Jullie lezen dit zaterdag, maar dit is dus van vrijdag.

Dus hier komtie: Begonnen; 12.16
Nou vandaag (vrijdag 15 juni 2012) hadden we een soort sportdag met nog een andere school. Allemaal heel leuk en aardig, maarja het weer zat niet helemaal mee. Na ongeveer anderhalf uur op 't strand een beetje te staan smelten, hadden ze het afgelast. Fijn, helemaal nat ''jeej". Ik was dus rond 10 uur alweer klaar  voor vandaag.

NU:
NU ben ik dit artikel aan het schrijven hehe. Ik luisterde net naar 'Euphoria' van Loreen. De winnares van het Eurovisie songfestival. Echt een heel leuk lied, maar live valt het me ziek tegen eerlijk gezegd. Iniedergeval, dat vind ik op dit moment echt een heel leuk liedje!

Ik zie er nu zo uit;
Ik weet, lekker in joggingstyle na die plensbuien van vanmorgen.

Ik was net ook ff filmpjes op Youtube aan het kijken en op Bloglovin nieuw posts lezen op m'n ipod, er is namelijk een app van Bloglovin. BTW volg me ff op bloglovin! (:

Verder was ik wat foto's aan het maken voor mijn maandelijkse foto artikeltje. Jaaaa iedereen doet 't, daarom leek het me ook wel leuk. Ik laat dan foto's zien die ik gepost heb ook instagram en gewoon random pica's die ik heb gemaakt. INSTAGRAM: Rubyyx

Ik zit nu ook te genieten van het heeeerlijke weer *ahum*

Ik lig vaak gewoon ff op bed, beetje naar buiten
kijken en denken over vanalles en nog wat, waardoor ik nog wel is in tijdnood kom :/


Zometeen ga ik nog meer artikels schrijven, morgen moet ik namelijk aan me school. Ik heb geen toetsweken ofzo, maar leraren weten het wel altijd zo te plannen dat ik het 't haast wel kan noemen. Ook heb ik zondag een danswedstrijd. Kortom, nu ff artikeltjes schrijven voor de komende paar dagen. Ze zullen gewoon 7 uur ('s ochtends) verschijnen.

Ik ben dus nu niet heel veel aan 't doen. Straks ga ik nog ff langs me oma met mn vader. Heb haar sinds pasen al niet meer gezien (shame on me!), terwijl ze niet belachelijk ver weg woont. Alhoewel, ik moet er wel heen met de auto of bus, fietsen is niet te doen. (tenminste niet met mijn geweldige conditie en wilskracht :P)


Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Het is nu 12.32, ik ben weer heerlijk lang bezig geweest met een eigenlijk heel simpel artikeltje.

xx

Dit lees je waarschijnlijk op zaterdag of later. Ik heb dit geschreven op vrijdag 15-6-2012 !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten