Pagina's

15 juni 2012

Binnenkort filmcamera!

Heeee ik ben heeeeeeeel blij :D
Ik ben namelijk volgende week zaterdag jarig (23 juni) en dan word ik EINDELIJK 14! Ik wil altijd vanalles hebben, tja al heb ik eigenlijk al teveel spullen. Maar dit keer weet ik iets wat ik ook zeker weten ga gebruiken! Ik krijg een soort flip camera (een kleine filmcamera) met HD kwaliteit beeld. Het is geen echte flip camera, maar een iets goedkopere. Het is eentje van Sony. Ik weet eerlijk gezegd even niet hoe hij heet, maar als ik hem eenmaal heb, laat ik dat wel even weten. Daarmee kan ik dus filmpjes maken "YAY".

M'n vader heeft ook wel een filmcamera, maar die doet heel raar als je het op de computer wilt zetten en blablabla. Ik heb zelf ook een camera, gewoon om foto's mee te nemen. Daar kan je ook wel filmpjes mee maken, maar dat is echt bagger kwaliteit. Dus ik ben heel excited!

Dit was ff een random praat artikeltje. Een iets persoonlijker artikel, maar dat vind ik ook leuk om te schrijven. Tenslotte is dit ook niet helemaal een beautyblog, en dat was ook niet de bedoeling. Maar omdat ik er de laatste tijd wel door geobsedeerd ben, komt het er wel bijna op neer.

Hope you like it!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten