Pagina's

1 juni 2012

Random geklets en picaaa's

Hallootjesss,
Op dit moment zit ik met mn beste 'dinnetje holland's got talent te kijken. Jullie krijgen misshien zo echt t idee dat ik alleen maar tv kijk ofso, maar nee hoor ik heb ook nog een leven hahaha. Ik heb zelf ook vorig jaar auditie gedaan met m'n oude dansgroep. Maar we zijn niet zo ver gekomen dat jullie ons hebben kunnen bewonderen :( Ik hou hier wel van, dit jaar zijn er echt veel dansgroepen! Dat vind ik gewoon vet om naar te kijken. Zo wil ik ook worden.

Ik zit nu popcorn te eten. En ik heb echt een tip; zoete popcorn met zout. Het klinkt raar, ik dacht eerst ook 'WTF?!' maar het is echt lekker. Gewoon een klein beetje zout. Niet zo megaveel dan is het niet lekker nee xD.

 Mn instagram is trouwens Rubyyx

Ff wat random foto's,  klik verder om ze te zien :)


Bron: www.weheartit.com (neem zeker is een kijkje!)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten