Pagina's

31 mei 2012

Nieuw blog en make up geshopt

Ik keek net naar hotter than my daughter. Vreselijk hoe die moeders zich kleden! Ik kan er zoiezo al niet bij hoe je je zo kan kleden. En dan al helemaal niet als je 50 ofso bent! Ach ja, zolang mijn moeder zich niet zo gaat kleden vind ik het allemaal prima haha.
Ik had trouwens vandaag de coupertest. Dat is zo'n 12 minutenloop bij gym. Wij moeten elke les rondjes rennen echt vreselijk! En dus elke keer aan 't eind van 't jaar moeten we zo'n coupertest doen. Ik had iets van 1900 meter, ja ik weet niet super veel, maar ik heb gewoon niet zo'n mega goeie conditie ofso.

In de pauze heb ik een nieuwe mascara en een wenkbrauwpotloodje gekocht. De mascara is van Essence, die wilde ik namelijk wel is proberen. Ik gebruik eigenlijk altijd de mascara's van Maybelline, maar toen ik hoorde dat die van Essence ook prima werken, wilde ik die is proberen. Die kosten namelijk maar 2,50 en die van Maybelline al gauw 15 euro.

Het wenkbrauwpotloodje heb ik eigenlijk voor de grap gekocht, ik wilde het gewoon is proberen. En tja, ik weet niet zo goed of het er nou mooi uitziet hahah. Deze was van Miss Sporty 2 euro in de kleur bruin: 002. Ik heb er express eentje genomen met een borsteltje eraan, dat leek me wel handig.

De mascara:


















Het wenkbrauwpotloodje:










Bronnen:www.google.com (onbekend)

Dat was 't zo'n beetje voor vandaag.
Morgen weer een nieuwe post.
Ik kijk even hoe het gaat met bezoekers enzo, dan wil ik wel filmpjes gaan maken!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten