Pagina's

9 juni 2012

Zomer outfit

Zomerkleding, kleurtjes, het is allemaal al te vinden in de winkels. Helaas wil het weer maar niet meewerken. Vandaag is het ook weer zo lekker regenachtig, nou niet bepaald leuk ofso -_- Toch heb ik al wel wat nieuwe zomerkleertjes gekocht, hier bijvoorbeeld een nieuwe 'outfit'. Allebei van de H&M of course, ( I ♥ H&M, wie niet trouwensHet was nog best moeilijk om deze outfit te krijgen, als alles na een nachtje uitverkocht is, maar ik heb het toch weten binnen te slepen. Deze twee dingen stonden op de site (www.hm.com) en waren ook in de winkel te koop.


Klik verder voor meer details enzoo :]
Dit blouseje ziet er op zo'n hangertje misschien een beetje raar uit, maar als je 'm aan hebt staat hij echt heel leuk! Hij is niet doorschijnend. Gisterochtend had m'n moeder hem gestreken en aan het eind van dag was hij weer helemaal gekreukt. Het is een dun stofje, ik denk dat het daaraan ligt. Dit is maat 34.

 Dan de short / broekje, een hele lichte blauw/groene kleur. Beetje mint kleurtje. Hij staat echt heel leuk onder het blouseje. Ik ben niet heel origineel geweest, zo stond het namelijk ook gewoon samen op de site, maar ik vond het zo leuk staan! De pijpen zijn wel een beetje wijd, maar ik had er echt een beetje schijt aan hehe. Ik vond het echt een leuke combi

Hierbij doe ik dan gewoon slippers aan, of misschien staan Vans er ook wel leuk onder!

Even een kort artikeltje, een soort inspiratie voor een leuke zomer outfit. Ik ben iniedergeval helemaal weg van dat blouseje!

x

NOTE: Laat me weten als je fashion artikeltjes leuk vindt? x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten