Pagina's

12 juni 2012

Shoplog H&M & Kruidvat


Vandaag heb ik een shoplog voor jullie met dingetjes van de H&M die vandaag zijn binnengekomen en makeup van de Kruidvat. Alles wat op de foto staat hoort in de shoplog, dus het is niet alleen de makeup ofzo (:
Alle prijzen (en namen) staan erbij, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Klik verder  voor de shoplog!



H&M; www.hm.com 

Als allereerst een heel leuk strandlaken! Met tatatatataaaa IJSJES ;D Ik hou van ijs, en ik vond hem er zo leuk uitzien! Hij was 7,95 en voor die prijs moest ik hem gewoon hebben! Hij is niet heel dik, maar dat is logisch voor zo'n prijsje.

Dan heb ik een dekbed hoes en een kussensloop (samen in 1) met een superlief printje. Echt heel cute en zomers! Hij was 24,95 , hij is heel mooi geen flut kwaliteit ofzo. Hij is ook gewoon normaal zacht, dus het is niet zo'n eng stofje.

Een maatje 38 rokje. Een beetje te groot, maar voor een prijs van 7,95 wilde me moeder hem wel een beetje inkorten. Uiteindelijk hoeft alleen de bovenkant een stukje kleiner, de lengte is prima! Een heel leuk printje! zie hieronder.


Hier het printje ;D

Oorbellen, tja die moesten er natuurlijk ook bij! Ik ben mijn twee paar ringen kwijt, geen idee waar die nou zijn, dus daarom zijn deze ringen ervoor in de plaats gekomen. 1,95.

Laatste item bij de H&M, een broek. Gewoon een simpele spijkerbroek, omdat ik daarvan hou <3 Het lijkt misschien alsof hij hele wijde pijpen heeft, maar hij is gewoon skinny. Niet de uberstrakke skinny, nee dat niet. Maar gewoon strak. Voor maar 9,95! WOW







Kruidvat
Van de Kruidvat heb ik deze twee mooie lakjes. Eén van Catrice en Essence.

Catrice:

Dit lakje komt uit de limited edition van juni; Cruise Couture. Hele mooie producten zitten erin, deze zag ik op een ander blog, en voor die 2,50 wilde ik hem graag kopen!

Essence:

Deze komt uit de Nude Glam collectie, geen limited edition dus je hebt de tijd :P Heel mooi basic voor 1,29
Zie hieronder de namen enzo;
Voor het geval je het niet kunt lezen:
Catrice: C01 - Hi, Society
Essence: 04 - Iced Latte

Morgen komt een swatch van de Catrice!!




 



Als laatst de Eyeshadow brush van Essence. Ik vind die van de Hema niet zo fijn, tenminste hij is niet heel dekkend. Iets te fluffy.
Deze wat steviger en maar 1,29 dus daarvoor wilde ik hem zeker kopen!

Over de producten van de Kruidvat ga ik zeker nog wat schrijven. Morgen komt dus de review van de Catrice nagellak online, kom dus morgen weer terug als je benieuwd bent!


 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten