Pagina's

3 juni 2012

Favorieten van mei


Zoals iedereen dat normaal in een filmpje doet, doe ik het nu in een artikel;
Mijn favorieten van mei. Ik heb maar 7 dingen bij elkaar kunnen zoeken, dus dan word het ook niet té lang.
Enjoy :)

Klik verder om het te lezen




Mijn eerste favoriet is de Hema scrub gel in de geur Mangolia. Je hebt hem gister al kunnen lezen in een artikel, dus wil je meer info hierover? Kijk dan naar het artikel van gister!

Ik heb hem gister ook pas gekocht, naja me moeder dan hehe, maar ik vind het heel fijn. Hij is roze, ruikt lekker, en maakt je huid lekker zacht.











Iedereen kent natuurlijk de Zara, (voor de mensen die die winkel niet kennen, het is een kledingwinkel) daar hebben ze ook parfums. Ongeveer een maandje geleden heb ik het 'Cherry' luchtje gekocht. Toen ik bij de kassa kwam verbaasde ik me over de prijs, maar 7,95 ! Hij ruikt superlekker en blijft nog best lang zitten ook! Favoriet dus.










Veel mensen kennen dit waarschijnlijk al, het Allround Concealer palatte van Catrice. Ik vind hem heel handig, gewoon alles wat je nodig hebt zit erin. Alleen op een droge huid ga je het zien, maar dat is eigenlijk met alle soorten make up zo. Er zitten 5 soorten concealers in:





Groen: Is de tegenovergestelde kleur van rood, dus die kan je gebruiken op puistjes want die zijn rood helaas.
Roze: Voor je wallen.
De drie huidskleurtjes: Voor onzuiverheden/puistjes. Gewoon concealer dus.







Tegen dat droge effect van je make up, kan je een primer gebruiken. Dit is eigenlijk bedoeld om je make up langer te laten zitten, maar bij mij werkt het ook goed tegen een hele droge huid waardoor je je make up gaat zien. Ik heb er twee hier, eentje budget proof, de ander wat prijziger. Die van de Hema is natuurlijk heel budget proof, maar, volgensmij, niet meer te koop. Nét als ik dat soort geniale producten ontdek, vliegen ze de winkel alweer uit. Dit is de Mattifier Gel van de Hema en de Studio Secrets van L'oréal Paris.


Links Hema, rechts L'oréal. Ze zijn allebei heel fijn. Hema is/was 4,50 en L'oréal rond de 11 euro. Links is wat vettiger dan rechts, dus heb je een extreem vette huid, gebruik dan rechts :)
Gewoon allebei heel fijn dus.








De laatste twee producten zijn reinigingsdoekjes. Van Iseree, van de Lidl (jaja van de Lidl) en My Skin doekjes van Essence. Die foto ben ik vergeten, maar hij staat aan het begin van dit artikel. Ik vind ze allebei heel fijn, daarom mijn favoriet. Vooral die van Essence ruiken heel lekker!








Dat was het weer voor vandaag! Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad. Wat zijn jouw favorieten van de maand mei?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten